Translate

søndag den 11. maj 2014

I do...


I går var jeg til bryllup ved min bedstevenindes søster. Jeg og en anden bf blev spurgt om vi ville servere og holde styr på køkkenet. Det ville vi naturligvis gerne :) 
Jeg kender hele familien rigtig godt, så det var dejligt at være med til den store dag på den måde. 

Jeg har lidt billeder fra dagen og synes det smukke brudepar fortjener at blive hyldet her også. 




Me and C found this dress in the last minute, we had been dress shopping but had not found the one so I picked out some dresses for her to choose from on ASOS and we found this beauty. 

Find dress here, shoes bianco and bag H&M







In Denmark we trough rice at the newly weds to wish them good luck.










2 kommentarer:

  1. Æv, jeg er vist for høj til den smukke kjole! ( 179 cm ) håber jeg kan finde en lignede, for den er godt nok fin! :)

    SvarSlet
  2. Elsker bryllupper <3
    Så fine billeder

    / Liselotte

    SvarSlet