Translate

mandag den 25. februar 2013

Kageri'et anmeldelse

Kageri'et er et lille konditori som havde første åbningsdag I DAG, det ligger i reberbansgade her i Aalborg. Jeg har været helt vildt spændt da de har vakt min interesse med deres fine billeder af cupcakes og kager som de har lagt op på deres facebook side her løbende inden åbningsdagen i dag. 
Så jeg hev min veninde C og hendes søs med derind til deres åbningstilbud - cupcakes til 10 kr. Som de havde reklameret med på deres facebook side. Jeg sad og drømmede i går, om at jeg skulle prøve to - tre varianter da jeg ville smage det hele, jeg regnede jo med der ville være mange forskellige slags kager at vælge i mellem.
 Der blev jeg desværre meget skuffet da de kun havde 2 varianter cupcakes at vælge i mellem, klokken var omkring de 12 stykker, så de havde haft åbent i 3 timer, hvilket jo ikke er lang tid hvis de havde haft flere forskellige varianter. De to varianter der var at vælge imellem var lakirds og cafe au lait, hvilket er nogle meget anderledes og tunge smage, som jeg måske ikke selv ville satse på, på selve åbningsdagen. 

BETJENING
Nå men pyt, vi valgte alle tre at prøve cafe au lait cupcaken da vi ikke synes lakrids og kage er en god blanding. Vi bestilte kaffe hertil, jeg en cappucino og de fik en stempelkande (lille størrelse). Da vi kom ind i butikken blev jeg betjent først, af en halvfraværende fyr som tog imod min bestilling. Så begyndte han at gå igang med min cappucino. Problemet her var at vi kom sammen og det havde været optimalt og almindelig god service at tage vor alle tres bestilling samlet i stedet for jeg var færdig med min kaffe inden deres stempelkande kom. Det var jeg meget irriteret over, da det bare generelt er et no-go! Efter alt for lang tid kom kaffen og til sidst kopperne til deres stempelkande. Derimens stod der en gammel stempelkande fra tidligere gæster. Ryd dog op, det giver virkelig et rodet opfattelse af stedet som ikke engang var proppet på dette tidspunkt. 

SMAG
Da vi endelig stak gaflerne (vi selv måtte bede om) i vores cupcake mødte vores forventningsfulde og nysgerrige smagsløg en noget kønsløs og smørret smag. Hvilket var yderst skuffende. Jeg synes ikke at cupcaken smagte af kaffe, eller så var det måske fordi jeg fik kaffe til, som udlignede hele smagen?! 

PRIS
Og sidste faktor i denne anmeldelse må være prisen. 50 kr. (men betalte vidst 60 efter hvad jeg husker) måtte jeg af med for en lille cappucino og en cupcake. Jeg spurgte forvirret fyren om hvorfor det blev den pris da jeg havde læst på facebook deres cupcakes kostede 10 kr. på åbningsdagen hvilket var halvpris. Men man skal betale 5 kr. ekstra for det man drikker og spiser per enhed i selve butikken. VIRKELIG dårlig stil! Det fair nok med kaffe og drikkevarer, da mange steder gør det samme, og det er oftest det forretninger som denne slags tjener deres penge på. Men på åbningsdagen er det da et dumt move, da det er der de skal give os kunder lyst til at komme igen. Og jeg kommer aldrig til at sidde dernede igen til de priser. C og hendes søs kom af med 85 kr. for to cupcakes, og en lille stempelkande som indeholdt en kop kaffe til dem hver. 

Så jeg må indrømme jeg er meget skuffet over dette sted. Men jeg giver dem en chance og prøver deres lagkage da den så vildt god ud, men jeg håber godt nok de opper sig fremover. Ihvertfald med deres betjening i det mindste. Priserne kan man nok ikke gøre så meget ved. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar