Translate

lørdag den 11. maj 2013

Brunch på Folkets Parlament

ENDELIG en positiv anmeldelse af en brunch her i Aalborg! Og jeg vil sågar sige at det er byens BEDSTE brunch! Folkets Parlament er en rigtig hyggelig café som alt for få mennesker kender til (efter min mening) ;) Caféen ligger overfor nordkraft og har en rå men samtidig hyggelig indretning. Man føler sig godt tilpas og betjeningen er helt i top, hvor de møder deres gæster med et smil og i øjenhøjde. Du får en brunch tallerken for blot 100 kr. hertil medfølger der en kop the eller kaffe. For 49 får du friskpresset appelsin juice, i et bedårende gammelt marmelade glas. Jeg synes der er lidt amerikansk diner stemning over det, og jeg elsker det :)
Kort og godt er det hvad jeg har at sige om en brunch på Folkets Parlament. Dog skal du være opmærksom at det på søndage kan være svært at få et bord hvis du ikke er hurtig nok! 
De har også en tapastallerken og burger til 100 kr. som jeg endnu har til gode at prøve. 








Caféens åbningstider
tors.14:00 - 00:00
fre - lør10:00 - 02:00
Søn10:00 - 16:00

Bestil bord her: bestil-bord@godmail.dk

Du kan også besøge deres facebook side og følge dem her 

2 kommentarer:

  1. Lige en lille korrektion. Du får ikke én kop kaffe, men alt det du gider drikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. spaghetticouture19. juli 2013 kl. 06.18

      Uh jamen endnu bedre (må ikke have været tørstig nok de gange jeg har været der) Der bliver lige opdateret med det samme) :)

      Slet