Translate

onsdag den 17. februar 2016

FASHUN WEEK

Fashion week has been here...

Jeg har taget nogle af mine favorit street style pics, og valgt at fremhæve dem her på bloggen. 


I Danmark er vi kendt for at cykle meget, og det synes jeg er rigtig godt fanget her blandet med den "nye" tendens, vi skal tilbage til 70'erne og dyrke ruskind og flared jeans . 


Danske fashion mænd


Cykel og pels er en meget god kombi!


Vi slutter af med en helt klassisk stil - Upper east side look med et twist af mormor, men det holder altså 100. 

Jeg har fremhævet billeder fra Copenhagen fashion week - så alt dette er "dansk mode". Jeg synes faktisk vi har en tendens til at være en lille smule safe og kedelige - der er ikke så mange vovede outfits og de er meget koordineret de fleste man ser. Men det er stilrent hvilket bestemt ikke er en dårlig ting. 


XOXO spaghetticouture 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar