Translate

torsdag den 10. januar 2013

Ink inspiration

En af min skønne veninder kastede sig ud i en tattovering som hun havde ønsket sig at få og jeg synes det er så sejt og den er virkelig blevet fin! Så det fik mig til at tænke at nu må jeg hellere stoppe med at være en kylling og kaste mig ud i den næste jeg vil have lavet. Har et par stykker og tror jeg starter MEGET stille og roligt ud men denne. Det er ikke den jeg har fortalt nogen om men noget jeg har kunne tænke mig i et par år nu. Jeg har også en anden veninde som skal have lavet hendes første om 5 dage! Jeg har én lille en i forvejen som jeg fik da jeg fyldte 18 fordi jeg måtte ikke for mine forældre inden. Den er fin nok og jeg fortryder den slet ikke, men det var bare en lille bitte en og så fordi jeg skulle vise hvem der bestemte da jeg endelig fyldte de 18 år ;-) 

Men her er et billed af hvad jeg vil have lavet plus nogle inspirations billeder til den tredje. 


Jeg har overvejet et hjerte da jeg synes kærlighed skal være på min krop forevigt men dette er langt mere mig. Og lige præcis det jeg gerne vil have, fin og diskret. 
Jeg skal nok ligge billed op så snart det sker. Det kan dog være når som helst! 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar