Translate

torsdag den 4. september 2014

Brunch anmeldelse - MEAT




This post is intended for the danish readers. :-) 


Jeg er altid klar på at prøve en ny brunch i Aalborg. I går tog C og jeg på restaurant MEAT for at prøve deres brunch. Restaurant MEAT liger på C.W. Obels plads i hjertet af Aalborg, det er et af mine favorit steder, og man kan finde mig der ret ofte på en café eller bryghuset. Jeg har hørt blandede ting omkring MEAT, og havde ikke selv været der før i går. 

Vi sad ude på deres terrasse område, da solen skinnede skarpt, som på en var en varm sommerdag. 
Så udover at sidde og koge i solen (hvilket absolut ikke skal forstås som brok) så synes jeg ikke at terrassen havde en særlig hyggelig atmosfære, jeg følte mig spærret inde og indretningen var bare ikke særlig hyggelig. 

Men dette er heller ikke det vigtigste, og nu kommer vi nemlig til det vigtigste - brunchen. 


Brunchen kom godt omkring alle de klassiske elementer, og råvarerne var gode men ikke helt i top. 
At få serveret æblejuice i et carlsberg glas, ødelægger oplevelsen for mig da æstetikken er vigtig. Det ser bare ikke lækkert ud med juice i et øl glas.  


Tilberedelsen af maden var lidt 'tør' efter min mening og virkede lidt ligegyldigt når det kom i munden. Jeg kunne godt smage at det havde stået klar i et stykke tid, og ikke var ''frisk'' lavet. 



Dog et thumbs up for the udvalget af the, jeg behøvede ikke tage stilling til en bestemt slags the ved tjeneren, jeg fik blot serveret alle muligheder. 

Alt i alt var det en udemærket brunch, især til prisen.
 Men jeg kender to andre der fortsat vil være første prioritet af Aalborgs brunch valg :)







Efter shopping og gåtur i solen var vi jo nærmest dehydreret, og valgte derfor det nærmeste 'vandhul', nærmere sagt vores stamsted for at få en øl i solen. Søgaards Bryghus. 
Vi fik den øl vi altid får når solen skinner, man føler nærmest man er på ferie med en fest i munden når man får en Madam Weissen. 
Prøv den ;)







Det var en dejlig dag i solen, det er med at nyde det mens man kan. Efteråret er på vej...

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar