Translate

lørdag den 2. marts 2013

Cafe Vi2 - brunch anmeldelse





C og jeg trådte ind på en travl og summende cafe med en proppet terrasse hvor folk nød solens stråler. Efter en 20 min. blev vores bestilling taget i mod, og vi bestilte begge en brunch, da vi bare ville have noget let mad. 5 min. efter kom tjeneren ud med kaffen og juicen som hørte til brunchen. Vi var lidt overrasket over det gik så hurtigt da der jo var ret travlt. Og eftersom vi var hundesultne var det et godt tegn at det gik tjept. Her blev vi desværre skuffet. Vi sad en halvtime hvor kaffen blev kold, juicen var blevet halv drukket (pga. tørst) og lunken efter de første 10 minutter vi sad med det. Det er jo ikke i orden når man gerne vil have varm kaffe og the til sin brunch. Men ja bevares vi tilgav dem da vores tallerken kom. Som sagt vi var MEGA sultne.

Smag
Altså helt ærligt hvor svært kan det være at lave en velsmagende brunch. Jeg mener det her dybt seriøst, jeg kunne have lavet dette meget bedre selv, og selvfølgelig billigere.
 Nøj hvor blev vi skuffet. Jeg kan fortælle om tallerkenens indhold fra en ende af. Jeg startede med mine æg da det var det eneste varme på tallerkenen. De var halvkolde da jeg fik dem i munden. Men hør her, jeg var SÅ sulten så jeg var lidt ''nå ja vi sidder jo også ude, det er nok derfor''. Jeg gik videre til serrano skinken hvilken jo er lidt kønsløst på sådan en tallerken. Der var 2 æble både og 2 appelsin både som var henholdsvis brune og tørre. Lækkert.. Laksen havde en stank som en frisk røget laks af god kvalitet ikke har! Der var lidt halvfesent iceberg salat med nogle agurker under melon skiven. Rejesalat den var ok - smagte ikke af så meget andet end mayo.Der lå et stykke brie og et stykke ementaler ost bag ved yoghurten med noget mærkelig revet radise og æbler ovenpå. Osten havde hårde kanter og var helt vådt pga. noget flydende sirup de havde hældt randomly over yoghurt og ost. Yoghurten rørte jeg ikke da beskrivelsen af den i menukortet var: Græsk yoghurt med orange sirup og bla.. Det man fik var græsk yoghurt med det der mere mindede om appelsin saft, og ikke sirup masse, men hakkede mandler og tranebær. 
Sidst men ikke mindst,fik vi en brødkurv med halvtørt brød. Der var 2 trekanter rugbrød hvor den ene var så tør at man kunne se der var knækket noget af det af, samt det var et endestykke som ingen gider spise. Jeg synes det var ringe.
I'M NOT IMPRESSED!

Pris
Prisen var egentlig fin hvis maden og betjeningen havde levet op til en god oplevelse i det mindste. En brunch med kaffe/the og en friskpresset juice koster 149,-. Jeg synes bare maden var af så ringe kvalitet at jeg aldrig bestiller det igen! 

Men måske prøver jeg deres burger en anden gang, den så god ud..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar