Translate

lørdag den 8. juni 2013

Best brunch!

Jeg ved godt jeg har anmeldt Aalborgs bedste brunch. Men jeg må indrømme at den må pænt rykke ned på en anden plads, da jeg nu har smagt den bedste brunch jeg hidtil har fået - ever!








Brunchens råvarer var så lækre og man kunne smage at alt var friskt og af kvalitet.
Bonus: de har den lækreste gårdhave man kan nyde sin mad i og de serverer GRATIS vand! Ja gratis, det er det første sted jeg oplever det og er meget positivt overrasket. 

Jeg har kun positive ting at sige om stedet og maden, så i stedet for jeg fabler løs om det, synes jeg at du skal gå ned og opleve det for dig selv.


Sans befinder sig i Sankelmarksgade i hjertet af Aalborg. Sankelmarksgade er en sidegade til boulevarden og Sans ligge rundt om hjørnet ved Aalborg Teater.
De har desværre ikke søndags åbent men tilgengæld har de brunch åbent torsdag, fredag og lørdag fra 10 - 14. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar